onsdag den 27. maj 2009

Fiona 1 + 2

Ja når jeg endelig får gang i strikkepindene så slår de gnister, og derfor kan jeg præsentere min Fiona nr. 2 



Str. 4 år
Garn: Merci fra Filcolana
Ændringer: Modeller er forlænget med 2 mønsterrapporter og der er byttet om på farverækkefølgen i kanterne, for at få lidt mere af kontrastfarven frem.
Hot Or Not: Endnu ikke godtkendt af modtager(Alaya)





Str. 3-6 mdr.
Ændringer: Modeller er forlænget med 2 mønsterrapporter
Hot Or Not: Endnu ikke godtkendt af modtager(ventes til verden den 31/6)








Jeg er fuldstændig pjattet med Sannes design, næste projekt er allerede bestemt, det skal være en Elvira - all grown up.

Jeg overvejer at bruge Filcolana´s Lammeuld, da jeg skal bruge en babyblå, som ikke kan købes hos Marianne Svit, hvor jeg vil købe strikkekittet til Teitur
og måske Amya og og og...
Er der nogen af jer som har erfaringer med at bruge denne Lammeuld til Sannes modeller?
Ved godt at Holst Garn også forhandler Super Soft, men så vidt jeg kan læse mig frem til er det uvasket, og det er jeg ikke så vild med....

7 kommentarer:

  1. Kære Dorthe,
    1000 tak for dine søde ord. Sidder her med helt røde kinder....:-)

    Du kan fint bruge NZ Lammeuld i stedet for Supersoften.

    kh
    SanneB

    SvarSlet
  2. Det skal jeg da lige lover for du har. Hvor er de søde kjolerne ;)
    Yt.

    SvarSlet
  3. åh, sikke fine, fine ting du har lavet, de er godt nok heldige de börn omkring dig.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  4. Hej Dorthe

    De er så fine! Jeg er også helt vild med Sannes opskrifter!

    Min opfattelse vedr. supersoft vs. Holstgarn er, at holstgarn virker mere vasket end supersoft, så jeg synes du skal prøve!

    mange hilsner
    Penille

    SvarSlet
  5. Tak skal du ellers have, så flittig du har været!!

    Det ér superlækre opskrifter, det kan vi snild blive enige om....

    SvarSlet
  6. De er vidundelige, de fine kjoler du har strikket.
    Jeg har endnu til gode at prøve Sannes design, men mon ikke det kommer på et tidspunkt.

    SvarSlet
  7. Tusind tak for jeres hilsener, jeg er virkelig glad for at I tager jer tid til det :-)
    Knus fra
    Dorthe

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥