fredag den 8. maj 2009

Lidt up-date

Først en rigtig god nyhed, min far har fået resultatet af prøverne fra operationen i Odense og heldigvis var alt i orden - PYHA det lettede :-)

Så er der ugens kort som Helle og jeg jo laver, kortet for uge 18 havde temaet "fugle" og i uge 17 var det at få brugt kobberstickers, noget vi ikke er så flittige til, men bånd er vi til gengæld helt vilde med ;-) Her er mine 2 kort:

 

Denne uges udfordring er at bruge baggrundspapir og farven orange eller limegrøn. Helle har været flittig og opfindsom, og har allerede fået lavet sit kort, så jeg må hellere komme i gang med mit :-)


På strikkefronten er det blevet til disse tykke og langskaftet strømper. Når man plejer at strikke strømper på pind 2 1/2 er det temmelig klodset at strikke med pind 4 og samtid sidde og fægte med pinde på 20 cm. - mine 2 1/2 er 13 cm.!
Nu gælder det så en drengetrøje til 10 års fødselsdag her den 23. maj. Senere skal "lillebror" også have en til sin 5 års fødselsdag i juli.

Igen har jeg ikke været flittig til at følge med ude i blogland, men jeg er på vej, så bær over med mig. Vi ses derude og hav en forsat god St. Bededagsferie :-)

Og forresten så holder jeg stadig ved det sunde mad, køleskabet er fyldt godt op, og endnu engang brokker jeg mig lige over hvor dyrt det er at levet sundt!!!

5 kommentarer:

  1. Hei igjen...
    fugle kort er jo bare söte.
    ❀–•–❀–•–❀
    Beatrice

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe.
    Godt at din far har det godt.
    Som altid flotte kort, det er du god til.
    At fylde køleskabet med sunde madvarer er bare dyrt. God weekend.
    Ups. Rigtig flotte sokker.

    SvarSlet
  3. Godt du holder fast i dig selv når der er "travlt" på andre fronter.... Og husk du skal aldrig undskylde at du ikke besøger blogland. Du skal passe på dig selv. Kommer tid kommer råd.

    SvarSlet
  4. Hej Bea, laaaang tid siden, håber at du har det rigtig godt :-)

    Marianne, tak skal du have, lidt kreativ er jeg da, og ja det med dyre sunde madvarer kender du jo alt til.

    Shappy, synes jo bare selv at det er så hyggeligt når nogen skriver en hilsen, og vil gerne selv være bedre til det, men har en laaang liste blogs jeg jævnlig følger med i, og der skulle jo gerne være tid til andet ;-)
    Du er bare selv så super til at følge op på dig blog - respekt!

    SvarSlet
  5. Hvor er de kort søde. Ved du om man kan strikke de spiralsokker til børn- det var jo genialt så de kan vokse med. Ja det er dyrt at købe ind til at leve sundt. Godt haven er på vej og snart bugner af grønsager her i huset. Det hjælper på det. Kartoflerne er 10 cm ovenud af hypningen og salaten er oppe- om vores snegle vil.

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥