onsdag den 20. maj 2009

Jeg kunne ikke nære mig...

- for at starte på "Fiona´s Top" fra Rasmilla ind jeg var færdig med Victors trøje, men den er nu færdig og i vaskemaskine, så det gik alligevel :-)
Hvis I endnu ikke har besøgt Sannes nye hjemmeside, kan det kun gå for langsomt ;-)


Jeg er vild med Sannes designs, også kan man købe opskrifterne løse til billige penge - super koncept, som jeg er sikker på bliver en succes. Jeg har endnu ikke forenet mig med tanken om at strikke børnetøj i uld som Sanne gør, så i denne omgang bruger jeg bomuldsgarn fra lageret, men man ved jo aldrig om jeg hopper med på uldvognen... jeg glæder mig i hvertilfælde rigtig meget til at se flere designs fra Sanne :-)

Nå men tilbage til Victors trøje, den er som skrevet i vaskemaskinen, og når  den er tør skal jeg lige have vurdere om der skal et motiv på, men det er jeg nu alligevel ikke sikker på... 

Hav en dejlig dag :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Dorthe.

    Kan godt forstå det kriblede for at starte på toppen, det kan altid gå for langsomt med at starte nyt op uanset hvad det er...

    SvarSlet
  2. Har kastet mig over Elvira-barn og stikkker den i uld fra Holst garn. Det virker.
    Er helt enig med dig i at Sanne kan noget med design :-)

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥