fredag den 22. maj 2009

Så bliver der strikket

Det har været så dejligt at få gang i strikkepindene igen (med andet end strømper), at jeg allerede er færdig med "Fiona´s Top", der bare lige skal vasket og have et par knapper.


Victors trøje er vasket og klar, nu håber jeg han bliver glad for den. Jeg har droppet at sætte motiv på bærestykket synes ikke det vil se harmonisk ud. Når "Fiona´s Top" er vasket og klar, kommer der lige et nye billede og lidt fakta.

Jeg er allerede ivrig efter at komme i gang med næste projekt, vil gerne strikket en "Fiona" til Alaya, men skal lige se hvilket garn der er i gemmerne. Der er jo også den yndige Elvira, som Sanne også har designet. Til mig selv kunne også godt tænke mig en lille sommercardigan med korte ærmer. Skal vist først lige have tjekket op på min "To Do" liste, men tror jeg er godt med ;-)

Hav en forsat god weekend

7 kommentarer:

  1. Hei
    ☀ Toppen er jo bare stilig!
    Fin farge ogsa ❃❀
    Du har blitt flittig!
    Super ny uke til deg,
    Beatrice ☀

    SvarSlet
  2. Søde ting du har strikket.
    Den top er bare god ;)
    Friske drenge farver til en rask dreng ;)
    Yt.

    SvarSlet
  3. Super dejligt strik. Du er også altid igang med nogle skønne ting. Fortsat god weekend. Knus Anja

    SvarSlet
  4. Meget flotte ting. Ja der er masser man gerne vil i gang med:)
    God mandag:)

    SvarSlet
  5. Hvor er de skønne - toppen bliver helt sikkert sommerens hit. Jeg har lige bestilt dora bomuldsgarn hos markno 10 nøgler for 75 kr - jeg skal også sommerstrikke :-)

    SvarSlet
  6. Sikke nogle skønne ting du har strikket, skøn drenge trøje !

    SvarSlet
  7. Hej, tusind tak skal I have, drengetrøjen er godkendt og den passede helt perfekt - så det var bare super!

    Ja Marianne, jeg har også været "forbi" Markno og købt billig Dora, jeg synes at det er super lækkert at strikke med. Jeg brugte det også til mit sengetæppe :-)

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥