mandag den 13. februar 2012

Alletiders Kreativ Dag ◕‿◕

I lørdags havde jeg alletiders kreative dag, sammen med nogle dejlige piger, vi havde det simpelthen så hyggeligt og tiden fløj afsted.


Jeg fik afprøvet Big Shot´en, og er helt sikker på at sådan en flytter der hjem til mig.
Det var jo en fornøjelse at have 2 erfarene piger til at vise mulighederne - også embossing(det er så lige en "intern" bemærkening - tihihi)

MEN uha det skaber flere ny behov, f.eks. denne flotte Cherry Lynne blad swirls, som jeg lige har spottet hos Anjas Hobby, hvor jeg også bestiller Big Shot. Hjerteskabelonen står også på ønskeseddelen, men har ikke lige kunne finde den...


Pigerne har et imponerende udvalg af dies/skabeloner, punch m.m. og kombineret med den inspiration det giver at være kreativ sammen, blev det til disse kort




Hvis I er nogle stykker der bor i sammen by/omegn, kan det kun anbefales at I finder sammen, enten privat som vi gjorde i lørdags eller i en klub, vi har jo vores "Scrap i Esbjerg" og det er lige fantastisk hver gang og giver lyst til mere - meget mere ◕‿◕

Jeg har lige lidt praktiske ting at ordne, men ellers vil jeg i gang med flere kort, fik jo en masse inspiration til nye kort ◕‿◕

Tak fordi du kikkede forbi og hav en god dag ◕‿◕

15 kommentarer:

  1. Det ser ud til I har hygget Jer. Og ja... en Big Shot er næsten ikke til at leve foruden.

    Hjerte die er en Nellie Snellen Multi die. Den kan bl.a købes her:

    http://fruhansenshobby.dk/varer.php?katid=348&subkat=460

    Rysse

    SvarSlet
  2. Tusind tak Rysse, tænkte nok en af jer kunne hjælpe :)

    SvarSlet
  3. Hvor flotte kort du fik lavet, og Big Shot er rørrende billig, i forhold til alle de "diesudgifter" der kommer efter, men den er slet ikke til at undværer. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Åh, hvor har I hygger jer.
    Og sikke flotte kort du har lavet. Jeg tillader mig lige at gemme ideerne - for de skal liftes.
    Hjertedien er bare så lækker og hvis en die kan slides op, så bliver mine hjerter de første....Jeg er vild med dem. Og bruger den så meget.
    God mandag.

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte kort.
    Den blad die må jeg da også eje :)
    Hjerte dien er også sød.

    SvarSlet
  6. Sikke nogle smukke kort du har lavet. Dejligt med ny inspiration.

    SvarSlet
  7. Tihihi, Tak for sidst hvor var det bare hyggeligt. Tiden fløj afsted og vi fik da alle lavet en del. Glæd dig til bigshotten. Jeg tager gerne den første "telefon vagt" tihihi. Kh 10na

    SvarSlet
  8. Rigtige skønne kort... en lækker swirl du har lavet. I vores lokale scrap klub har vi indkøbt en bigshot, så vi er fri for at slæbe dem med hver gang. Ind imellem holder vi også en "bigshot aften" og låner af hinanden
    Ha en fin mandag aften

    SvarSlet
  9. Ja. sådan en kan du da ikke undvære! Rigtig flotte kort, du fik lavet.

    SvarSlet
  10. Super flotte kort du har fået lavet. Ja, jeg har 2 big shots, det er da en maskine der er uundværlig. [fordi vi holder kursus]

    SvarSlet
  11. ihh hvor i hygger super flotte kort

    SvarSlet
  12. Åh, hvor ser det hyggeligt ud .. Jeg har også kik på de der Cherry Lynne dies .. de er bare SÅÅÅÅ lækre !!
    Super lækre kort :)

    SvarSlet
  13. Æv Æv at jeg ikke var med - men nå... Det ser bestemt ud til I hyggede. :) Tillykke med beslutningen om BigShotten - den bliver du glad for!
    Vi ses lige pludselig.
    Knus fra Dorthe

    SvarSlet
  14. Ja, den Big Shot bliver du glad for, den er uundværlig på scrapbordet. Så er det vel nok ærgerligt at du er nødt til at flytte om på dine sager endnu en gang ...hø hø

    SvarSlet
  15. Uhhh den bliver du meget glad for at eje, jeg kan ikke leve uden min bigshot selvom jeg ikke bruger den så tit så jeg rigtig glad for den :)

    Lækre kort du fik lavet..!!!

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥