mandag den 6. februar 2012

Besøg hos Hobbyboden og Scrap i Esbjerg

Yes, så har jeg igen et tastatur, det gør altså det hele meget nemmere, både når der skal blogges, kommenteres og redigeres billeder, også har jeg manglet alle Appels geniale genveje...
Før "kaffekatastrofen" havde jeg det lille trådløse, men valgte denne gang med nummertastatur, som jeg synes er mest praktiskt, til gengæld er det med USB tilslutning, men det synes jeg også er ok, det er stadig et meget let tastatur der ikke fylder meget.

I sidste uge var vi 3 tøser, der lige smuttede en tur til Odder, for at besøge Gitte hendes nye butik der i anledningen af flytningen også har fået tilføjet "Scrapworld" til butikkens navn ◕‿◕

Lidt stemningsbilleder og 3 glade kreapiger ◕‿◕

Vi havde en super hyggelig tur, masse af snak og grin -og lidt shoppet fik vi da også -‿◕
Det kan varmt anbefales at fylde bilen og afsted til Hobbyboden◕Scrapworld

Lørdag var det så tid til "Scrap i Esbjerg", desværre var Caroline syg, men vi var 5 piger der havde en rigtig dejlig dag.


Jeg nyder sådan de scrapdage vi har i klubben, og jeg glæder mig allerede til næste gang. Tak til Kirsten og Bernt fordi I påtager jer arrangementet ◕‿◕

Tak fordi du kikkede forbi og hav en god dag ◕‿◕

13 kommentarer:

  1. Ihh hvor ser det bare hyggeligt ud!!!
    Dejligt besøg i butikken også...

    Jeg nyder også de dage med scraphygge med andre.. Det er bare så hyggeligt.. også selvom man måske får snakket og delt erfaringer mere end man får scrappet tihihi..

    SvarSlet
  2. Det ser godt nok hyggeligt ud. Ville heller ikke have noget imod at besøge Hobbyboden, men der er lidt for langt og det bliver alt for dyrt med tog/bus derop, så må nøjes med webshoppen :-)

    SvarSlet
  3. Nå det var godt du fik dig et nyt tastatur! :) Tak for sidst, det var smadderhyggeligt! Jeg glæder mig også allerede til næste gang, men måske ses Vi til Convention først?
    Knus fra Dorthe

    SvarSlet
  4. Hold op hvor er det en skøn butik Gitte har, og jeres scrapkomsammen ser dødhyggelig ud, man genkender jo Pips med det samme, og når hun er der går det vist ikke stille af. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Jeg har også været så heldig at prøve turen i Gittes butik. Det er jo et sandt eldorado......Ja, det var så godt at jeg vil prøve igen en anden gang...haha. Jeg var der med mand og barn, men det er nok lidt sjovere som tøsetur !
    Og Scrap I Esbjerg er bare hyggeligt. Det ligger bare altid på dage hvor jeg skal andet. Men lige pludselig...så rammer det nok en ordentlig dato.
    Og billederne ose jo af hygge.

    SvarSlet
  6. Ja, et besøg i Gittes butik er jo en fornøjelse, det eneste der mangler i butikken er en café, for det kan jo godt være hårdt med alle de skønne ting der skal kigges på, og så kunne man jo lige nå en 2. runde før hjemturen ;0)
    Gode billeder fra Scrap i Esbjerg.

    SvarSlet
  7. Det ser hyggeligt ud - både i Gitte's butik og i scrapclub.... jeg ser frem til jeg selv engang skal besøge Gitte's butik.....

    SvarSlet
  8. ser ud til I har hygget jer gevaldigt, dejligt med töseture og samvær.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  9. Åh, hvor ser det hyggeligt ud .. :)

    SvarSlet
  10. Hvor lyder det hyggeligt!
    Jeg håber, at jeg engang får set Gittes butik IRL. Men det er jo temmelig langt væk for mig.

    SvarSlet
  11. Ser så hyggeligt ud... jeg har tilgode at besøge Gitte endnu;-)
    God aften

    SvarSlet
  12. Ja, det har været et par skønne dage, som jeg har nydt i fulde drag, det giver lige nogle ekstra point på energikontoen.
    Godt du har "fået" et nyt tastatur, det var da ikke til at undvære. Så må du bare producere nogle ekstra kort til salgskassen :o)
    Vi ses snart...

    SvarSlet
  13. Hvor ser det hyggeligt ud .- og scrapklub i min hjemby ... det er da skønt :) .. dejilg tur til Odder ser det ud til .. - det har jeg tilgode endnu :)

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥