fredag den 24. februar 2012

Opbevaring til Dies/Skalbeloner + et enkelt kort

Så fik jeg lavet mit opbevaring til Dies/Skabeloner, og jeg har valgt at bruge den super lækre  mappe fra Tim Holtz, som Anja var så sød at sende ekspress ◕‿


Jeg har så skåret nogle kraftig karton i A5 str. hvorpå jeg har klæbet maget ark, de så kommer så i mappens lommer. I mappen er også en rigtig god lomme der kan bruge til embossing folders.

Har man ikke lyst til at investere i Tim Holtz mappen, kan et ringbing til A5 lommer også bruge, ja for den sags skyld også til A4, for det er den størrelse magnet arkene har.

Flere har spurgt hvor den smukke blad swirls fra Cheery Lynn er købt.
Jeg har i første omgang svaret under jeres kommentar, men den er købt hos Anjas Hobby og finde I finder den her: http://anjashobby.dk/shop/cheery-lynn-10401p.html

Hjerte skabelonen er fra Nellis, den er udsolgt hos Anja, så efter tips fra Rysse, var jeg lige en tur forbi Fru Hansens Hobby

De 2 skabeloner er simpelthen så anvendelige, og I nok kommer til at se en hel del kort hvor de er brugt ◕‿

Jeg prøver så vidt muligt at lave direkte link til materialer m.m., så det er bare at klikke på de fremhævede tekster ◕‿

Her er så 2 kort jeg fik lavet i går, og til det første har jeg brugt en "Embossing Folder" fra "Marianne Designs", bånd og en brads fra Stampin´up!


Til det andet kort har jeg brugt... ja hjerte dies ◕‿blomster og det flotte papir er fra en super lækker Paper Pad, som jeg købt hos på vores tur til Hobbyboden◕Scrapworld



Tak fordi du kikkede forbi og hav en rigtig god dag ◕‿◕

11 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud, Dorthe. Jeg skal have fat i de plastlommer og magnetplader. Så fylder jeg min Quickutz mappe op. KH 10na

    SvarSlet
  2. Rigtig smukke kort.
    Super fin løsning til dies. Jeg skal have fat i nogle magnetplader, så kan mine også komme ordenligt på plads. :-)

    SvarSlet
  3. Smukke kot du har lavet - det er en lækker opbevaring fra TH du har købt.

    SvarSlet
  4. Lækre kort du har lavet.... Er slet ikke misundelig på din dies mappe ;)

    SvarSlet
  5. Fine kort og lækker opbevaring af tynde dies...

    SvarSlet
  6. Wawww for nogle super smukke og elegante kort... den embossing folder er da helt vidunderligt. Også en dejlig opbevaring af die's. God fredag aften

    SvarSlet
  7. flotte kort .- og dejlig mappe du har dig der ...

    SvarSlet
  8. Dine kort er bare såå fine, og så er der T.H. mappen, suk, joooo den kunne jeg da godt tænke mig =D
    God weekend

    SvarSlet
  9. Hvor er de flotte, det med hjerterne er jeg da special vild med-
    skal altså ha købt en masse hjerte die:)

    SvarSlet
  10. Er helt vild med dit første kort. Super elegant og feminint samtidig med at det er simpelt. Flot

    SvarSlet
  11. Nydelige kort du har laget!
    God ide med dies oppbevaringen:)
    Ha en fortsatt fin Søndag, klem:)

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥