onsdag den 1. februar 2012

Jeg blogger fra iPad 2....

Fordi jeg har spilt en kop kaffe ud over mit tastatur til min iMac, og det kan bestemt ikke anbefales :(

Men så må jeg jo benytte chancen til at få blogger første gang med iPad 2 og det er da heller ikke værst ;)

Men hvis nogen ligger inde med et Mac tastatur, er jeg meget interesseret, det behøves ikke være det sidste nye...

I dag har jeg været på tøsetur til Hobbybodens ny butik i Odder, og vi havde en vildt hyggelig tur, masse af snak og hygge -og lidt varer kom der da også med hjem... ;)

Tak til Gitte for god service, og til Helle og Tina for god ro og orden i Fiesta'en :)

Hmm jeg kan ikke få lagt billeder op, så det skal jeg lige have undersøgt lidt nærmere, så dem må I have tilgode.

Tak fordi du kikkede forbi og hav en forsat god aften ◕‿◕

3 kommentarer:

  1. Først tak for alle dine søde kommentarer på min blog, og så dit bloggeri fra den der iPad, jeg har ikke sådan en, men mine børnebørn har og har vist mig hvordan og hvorledes, jeg er fuld af beundring for at nogen kan finde ud af det, men hvem ved måske om et år sidder jeg også med den lille dimst og blogger. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Hvilket app bruger du, når du blogger fra ipaden? Jeg har selv en, men synes ikke jeg kan finde et app :P

    Christina / frkstubba.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe. 1000 tak for sidst, hvor var det hyggeligt. Nu er alle mine indkøb pakket ud og klar til brug, men tror først det bliver på lørdag. Vi ses. Kh 10na

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥