onsdag den 22. februar 2012

Godmorgen ◕‿◕

Nu må det vist være tid til at blogge igen, jeg har været syg den sidste uges tid, men er ved at være frisk igen ◕‿◕

Jeg har fået lavet et enkelt kort:


Når jeg ser det her på billeder, synes jeg der mangler syninger, dem er jeg jo ret begejstret for, så måske der bliver tilføjet et par sting ◕‿◕

Ellers er jeg langt bagud på den kreative front, jeg lod mig jo friste af det gode tilbud hos Anjas Hobby, og en ny beboer er flyttet ind:


Anja har jo det super gode "Starter Kit" som jeg har nævnt i et tidligere indlæg.
Men ingen maskine uden ekstra skabeloner, heldigvis har Anja et fint udvalg, og jeg faldt for nogle fra Cheery LynnMarianne DesignSpellbinders og Nellis, + en laaaang ønskeseddel fra det øvrige udvalg, det er jo en helt ny "verden", tænk jeg først nu har fået øjnene op for den og mulighederne... -‿◕

Som opbevaring har jeg valgt at brug Tim Holtz mappen, der er beregnet til Clear Stamps , og jeg leger lidt med nogle magnet ark, som jeg sætter fast på en side kraftig karton, ned i mappens lommer også er der godt styr på dem.

Nu skal jeg lige have overstået dagens motion, som består at 5 km. gåtur også står der "lege med Big Shop" på programmet resten af dagen ◕‿◕

En tur rundt i blogland er også på "To Do" listen, jeg er jo sådan ca. 1 uge bagud...

Til sidst vil jeg lige sige TUSIND TAK for alle jeres søde hilsener, de varmer utrolig meget og giver lyst til at blogge oftere ♥ 

Tak fordi du kikkede forbi og hav en rigtig dejlig dag ◕‿◕

22 kommentarer:

  1. Det er sådan et flot kort. Lige min smag.
    Tillykke med din Big Shot.
    Har du ikke haft sådan en før ? Det er da utroligt, for kan man leve uden ? haha.
    Og du får heller aldrig problemer med hvad du skal bruge dine penge til for fremtiden. Der er altid lige en die (eller flere) du bare må eje.
    God gåtur, det er dejligt frisk vejr i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Annette :)
      Og ja det er min 1. Big Shot, er også helt forundret over at jeg har kunne undvære så længe... ;)
      Det var en dejlige gåtur, 8 km. blev det til :)

      Slet
  2. Godt at høre du er frisk igen. Jeg har ikke fundet din pinzet herhjemme - desværre. Tillykke med vidunderet, den er fantastisk og faktisk uundværlig ;o)Dit kort er så fint og sødt at du har falset og foldet hjerterne, det giver en god effekt. Kh 10na

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvor den pinzet er blevet af, men så må jeg bare bruge en af de andre, det er nok en vanesag ;)
      Vidunderet og jeg skal nok blive rigtig fine venner ;)

      Slet
  3. Et super sødt kort. Tillykke med din nye legekammerat. Den er jeg sikker på at du bliver glad for. Jeg ville ikke bytte min væk for noget.

    SvarSlet
  4. Super sødt kort - hvor kan den swirwl købes, den er jeg helt vild med. + hjertet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er slet ikke til at undvære, mine absolut yndlings ;)
      Hvis du følger det direkte link i indlægget, kommer du til Anjas hobby/Cheery Lynn, hvor der både er blomster + 2 forskellige blad swirls, ellers har du linket her:
      http://anjashobby.dk/shop/cheery-lynn-designs-898c1.html
      Hjerterne fra Nellis, men er p.t. udsolgt hos Anja. Prøv evt. at skrive til hende...

      Slet
  5. Godt at du er blevet frisk igen. Flot kort. Ja med den maskine kommer der helt af sig selv en MASSE nye behov. :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte, og ja hele tiden frister nye behov ;)

      Slet
  6. Ejj stort tillykke med dit nye legetøj :)
    Den giver mange muligheder og mange nye behov fremover tihiih..
    sødt kort du har lavet :)

    SvarSlet
  7. Et rigtig sødt kort, og tillykke med din Big Shot, du bliver så glad for den.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Vivi, det er jeg også overbevist om, har aldrig hørt det modsatte :)

      Slet
  8. Sikke et sødt kort, jeg er også helt vild med swirwl + hjerte og kunne også godt tænke mig at vide, hvor de kan købes :-)

    Tillykke med din nye legekammerat, sådan en har jeg også lige fået mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er slet ikke til at undvære, mine absolut yndlings ;)
      Hvis du følger det direkte link i indlægget, kommer du til Anjas hobby/Cheery Lynn, hvor der både er blomster + 2 forskellige blad swirls, ellers har du linket her:
      http://anjashobby.dk/shop/cheery-lynn-designs-898c1.html
      Hjerterne fra Nellis, men er p.t. udsolgt hos Anja. Prøv evt. at skrive til hende...

      Slet
  9. Hvor er dit kort bare fint Dorthe! Også uden syninger - hihi. Ja Big Shotten er slet ikke til at undvære når først man har den. Og så løber man aldrig tør for ønsker igen - hihi. Glæder mig til at se meget mere af hvad du nu får lavet.

    SvarSlet
  10. Sødt kort.og lækre dies =D
    Tillykke med dit nye legetøj og nye udgift. (Det hører bare sammen =D)

    SvarSlet
  11. Dejligt kort Dorte, og jeg ved ikke om det var dig jeg skrev til ang. big shotten, den er faktisk meget billig i forhold til alle de udgifter der kommer efter. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Sødt kort .. jeg var også en af dem, som købte Big Shot hos Anja .. og jeg ÆÆÆlLLSKER den :) og uha, ja ... ønskelisten med dies er laaaaang og der kommer hele tiden nye til, men ih .. hvor er det en skøn investering :)

    Knus :)

    SvarSlet
  13. Rigtig flot kort, jeg er vild med de hjerter - glæder mig til jeg får "tid til" at købe den, ha ha.
    Dejligt for dig, at du er frisk igen:)
    STORT tillykke med din Big Shot, den er simpelthen helt fantastisk:)
    Rigtig god fornøjelse

    KH Jette

    SvarSlet
  14. Det er så smukt et kort... men syninger giver altid lige et ekstra pift;-)
    Skønt med nyt legetøj... jeg er så glad for min bigshot. God bedring

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥