tirsdag den 7. februar 2012

Bidrag til Konkurrence ◕‿◕

Jeg prøver lykken med et bidrag til Panduro Hobbys Konkurrence, hvor temaet er Shabby Chic.


Konkurrence er jo hård, der er så mange dygtige kortmagere, så nu må vi se hvordan det går... Jeg synes det er rigtig sjovt at lave kort ud fra en udfordring.

Tusind tak for alle jeres søde hilsener, de varmer meget og det er dejligt at vide der er nogen som følger med på bloggen - tak ♥ 

Nu vil jeg lave en god kop kaffe, også skal der laves flere kort.

Tak fordi du kikkede forbi og hav en forsat god dag ◕‿◕

11 kommentarer:

  1. Selvføgelig skal du deltage med dit flotte kort, "hvor intet vover intet vinder" siger et gammelt ord. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Jeg krydser fingre for dig. Du laver nogle super fine kort :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det sødt... fin detalje med brads på sløjfen
    Ha en god aften

    SvarSlet
  4. Hvor er det et flot og fint kort....pøj pøj med det

    SvarSlet
  5. Ja, det er altid sjovt med en lille konkurrence, jeg xér fingre for dig. Det er en rigtig fin rosenranke du har lavet.

    SvarSlet
  6. Fint kort - håber du får held med det i udfordringen.

    SvarSlet
  7. Det er i hvert tilfælde et sødt kort - med den smukke blomsterranke. Og så min ynglingskantpunch fra MS.
    Held og lykke med det.

    SvarSlet
  8. Det er et rigtig fint kort.
    Held og lykke.

    SvarSlet
  9. Skønt kort og så flot med alle roserne.
    Scrapknus
    Dorte aka dot-scrap Panduro Hobby DT team

    SvarSlet
  10. Et nydelig kort!
    Lekkert med alle rosene:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥