søndag den 17. marts 2013

Album uden navn...

I går fik jeg vist lukningen på mit album, så i dag må I hellere få resten at se. Jeg kan nemlig tjekke det af på listen som færdigt. Og det er jo takket være mit "fjernlager" (Helle), der lige kunne levere et paper pad, i samme serie, som mønsterpapiret jeg fandt i Gittes restkasse, da Tina og jeg var på besøg hos Hobbyboden-Scrapworld. Nu mangler jeg bare at give det et navn eller en titel...

Albummet er det første jeg lavede med købte papirs poser (og bestemt ikke det sidste), og inden jeg begyndte at eksperimentere med fast/skjult binde, flipper og flapper, så det er forholdsvis enkelt og nemt at gå til...









Som i kan se, er der masse af tags og fotomat´s til billeder, og de små tags er geniale til at hæfte ved et billede, så der kommer en dato og beskrivelse på, hvis albummet ikke er til en bestemt begivenhed og i kronologisk rækkefølge.

Lukningen er som jeg vist i går


24 stk. små træklemme fra Tiger, til 10,- kr. og de kan jo males eller pyntes med maskintape, og der kan bruges bånd i stedet for snor, her sætte fantasien vist kun grænserne ;)

Til albummet har jeg brugt 6 papirs poser i naturfarvet, men ser sørme lige at de også kan købes i hvidemen de er vist lidt mindre...

Tak for besøget og på gensyn ◕‿◕ 

12 kommentarer:

  1. Dorthe det er jo helt fantastisk hvad du får lavet. Jeg er jo så heldig at have en herhjemme hos mig ;-) . Har du fået sendt de andre flotte afsted??? Fortsat god søndag. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Tusind tak Tina :)
    Venter på et pakkelabel, også bliver der sendt afsted, har også bestemt at nu laver jeg ikke mere på dem, selv om det er svært at lade være ;)
    MEGA glæder mig til den 30. - til den tid, har skat og også været en tur forbi kontoen ;)
    Også forsat god søndag til dig.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  3. Skønt album - og smart lukning du fik lavet.
    Du er da blevet helt bidt af de minialbums :)
    Rart med sådan et par fjernlagre lige i nærheden - hihi.
    Skal vi mon snart Scrappe i Esbjerg igen?

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Dorthe, og ja jeg er blevet helt vild med minialbums, det er bare lige mig at sidde og nørkle med ;)
      Håber også snart at der er Scrap i Esbjerg igen, det er nu så hyggeligt.
      Knus :)

      Slet
  4. Hold da op et arbejde du har lavet det :O) Super flot og smart lukning.
    Ha en god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg nyder at sidde og nørkle med det :)

      Slet
  5. WOOOOOW det ser super lækkert ud og sikke en masse fantastiske detaljer ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lisa, det er rigtig sjovt at finde på, og sætte alle detaljerne samme :)

      Slet
  6. Lækkert album med flotte detaljer.

    SvarSlet
  7. Det er et super flot album du har lavet.

    SvarSlet
  8. Så gjorde du det igen.
    Hold da helt op hvor er det flot Dorthe.
    Jeg skal også bare igang med at lave et album mere, på et tidspunkt.

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥