fredag den 29. marts 2013

De "sidste" 2 mini´er

I dag vil jeg vise jer de 2 sidste album, som jeg har lavet for Gitte.

Dette album er lavet af 6 papirsposer, og i en forholdsvis enkelt stil, der er en god måde at komme igang, med minis og papirsposer.


Af materialer har jeg bla. brugt:

     

      

Det sidste album, er lavet med TH tags og af de sidste rester, fra de 2 papirs serier.


Af materialer har jeg bla. brugt:
   
   

Jeg håber at de sidste dagens fremvisning, har givet jer lyst og inspiration til mini albums, og en idé om hvilke materialer der er gode at bruge.

Husk at alle albums kan se IRL hos 

Påskeferien skal bruges til at få lavet de sidste konfirmationskort, ja ind i mellem alle disse albums, har jeg også fået lavet lidt kort ◕‿- 

Åh ja, så var der vist også noget med en kreativ hyggedag - inkl. en shoppingtur - uha det bliver NICE!

Tak for besøget og ALLE jeres søde kommentarer i løbet af ugen 

Hav en rigtig dejligt Påske - sne eller ej... 

Knus fra Dorthe ◕‿◕

3 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Her ikke kommenteret så meget pga ferie.
    Men vil da lige sige at alle dine album er utrolig flotte.
    Det har du lavet rigtig godt. God shopping.

    SvarSlet
  2. De er bare for flotte.
    Man kan næsten ikke andet, end at blive inspireret til, at prøve at lave mini album.
    Rigtig god tur til Odder.
    Hils Gitte.

    SvarSlet
  3. Super flotte album igen.
    God påske.

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥