søndag den 10. marts 2013

Færdig med album...

Nej jeg er bestemt ikke færdig med at lave albums, men mit "Kathy Orta" album er færdigt, og klar til en masse billeder.



Det er bestemt ikk sidste gang, at jeg laver et album i "Kathy Orta Style". I kan læse mere om materialer m.m. i mit tidligere indlæg, som i finder HER.

Nu vil jeg sammen med en godt kop kaffe, en tur rundt i blogland, for mon ikke der er blevet blogget lidt om, weekenden Scrap Convention i Middelfart...

Tak for besøget og på gensyn ◕‿◕

13 kommentarer:

  1. Det ser super flot ud det du har lavet, du har mange skønne sider med flotte detaljer, det er virkelig gennemført, jeg kan godt forstå hvis det ikke er sidste gang du laver sådan et flot album.
    God søndag

    SvarSlet
  2. Hvor flot, du må lave nogle flere, for det er du da rigtig god til. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Gosh hvor ser det ud til at være et lækkert album du har fået lavet.
    Skal vi ikke gramse på det næste gang der er Scrap i Esbjerg?
    Jeg var kun på Convention som gæst - det var hyggeligt og hektiskt. haha.
    God søndag.
    Knus

    SvarSlet
  4. Hvor ser det super fedt ud. Sikke et arbejde, men hvad gør det, når resultatet er så lækkert og gennemført....

    SvarSlet
  5. Lækkert...
    Hvor finder/ køber man den tut??

    SvarSlet
  6. Og ja...jeg har fundet den...havde allerede været der forbi;-)

    SvarSlet
  7. Hvor ser det lækkert ud dit album.
    Kunne godt fristes til at gøre en investering i denne tut.
    Tak for linket.

    SvarSlet
  8. Hvor er det blevet flot! tillykke med det <3
    Der er mange flotte detaljer :-)

    Ha' en dejlig dag søde.
    knus Birgitte

    SvarSlet
  9. Fantastisk.
    Det ser bare så spændende ud og der er jo rig lejlighed til at sætte masser af fotos ind.

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥