onsdag den 20. marts 2013

Tacky Glue

Jeg har absolut aldrig været fan af flydende lim, heller ikke den fra Fakta, som mange andre er rigtig glade for. MEN i forbindelse med at jeg er begyndt at lave albums, har forbruget af db. klæbende tape været enormt, så da jeg så en anbefaling af Tacky Glue, måtte den da afprøves, og den er jeg godt nok begejstret for. Dens doserings tut er lige en anelse mindre en lime fra Fakta, så den størkner stort se ikke, og er altid klar til brug, samtid med at den giver en fin dosering, så den ikke buler igennem tyndt mønsterpapir. Har kun en enkelt gang eller 2, måtte bruge en nål til at løsne størknet lim, og jeg har altså næste brugt en hel flaske...


Jeg fandt den hos Gitte/Hobbyboden-Scrapworld til den meget rimelige pris 18,- kr. så er det jo "bare lige" at få et par stykker med, når der alligevel bestilles varer, og det gør der jo en gang i mellem...  ◕‿-

Helt slipper jeg dog ikke db. tape, og slet ikke min Glue Glider, der overhovede ikke er spor økonomisk i brug, men hvor er den dejlig nem - love it ❤

Det var bare lige en "lim" opdate", tak for besøget og på gensyn ◕‿◕

8 kommentarer:

  1. Tak for oplysningen. Jeg vil prøve den næste gang jeg laver en bestilling hos Gitte. :-)

    SvarSlet
  2. Jeg bruger quick glue
    panokitt lim. 120 ml. Den er fra panduro
    Den er jeg rigtig glad for.
    Hvor mange ml er der i din lim?

    SvarSlet
  3. Der er 60 ml. i min, men ved at den også er i 120 ml...
    Hvor meget giver du i Panduro?
    Jeg synes at de generelt er for dyre...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg giver 39 kr for 120 ml.
      Men så har jeg de små som jeg bruger til
      de helt små ting . Og de kan geopfyldes.

      Slet
  4. tak for oplysningen,måske man skulle prøve den endag. jeg er nu mest til dobbeltklæbende tape

    SvarSlet
  5. Da jeg næsten kun bruger flydende lim fra panduro og fakta, siger jeg tak for oplysningen og vil prøve den næste gang jeg skal have bud til Gitte. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Det var da rart at vide - men jeg bruger nu også stort set kun dobbeltklæbende. Flydende lim dog til kageservietter og meget fine udskæringer - så det er jo rart at vide hvilke der er gode.
    Hvor er det nogle søde kort du har lavet i forrige indlæg også.
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  7. Jeg har den også og er også rigtig glad for den, og ja doserings tutten er rigtig god ;O)

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥