tirsdag den 12. marts 2013

Tusind tusind tak ❤

Jeg vil lige sige TUSIND TUSIND TAK, for alle jeres hilsener/roser af mit "Kathy Orta" Album, både her på bloggen, via mails og PB´er. Det er helt overvældende - TUSIND TAK ❤

Jeg svare på spørgsmål hurtigst muligt, men vil lige nævne at der ca. bliver brugt 25-30 ark ensfarvet a4 karton eller hvad der svare til det i 12x12. Der er et sted hvor der skal bruges en længde på 12", der har jeg limet mine a4 sammen, og det fungere fint.
Af mønsterpapir vil jeg anbefale en 12x12 blok med min. 24 ark, og evt. nogle løse, hvis der fåes ark med tags, dies cut ovs. i den valgte serie.
Alle rester karton og mønsterpapir kan bruges til tags, matte ovs.
Tænk over hvordan i skære jeres karton og papir, så i får mest ud af hver enkelt ark...
Til sidst skal i bruge STORE mængder af lim og klister, alt efter hvad i mest er til. Jeg selv er til db. klæbende tape, men der skal også bruges flydende lim...

Til sidst vil jeg være en opråber for, at I enkeltvis investere i Kathy Ortas fantastiske Tutoriel, den er så detaljeret og godt forklaret med tekst og masse af billeder. Et KÆMPE arbejde jeg absolut synes skal værdsættes med at købe det her:


Jeg hjælper gerne, hvis i har nogen spørgsmål i forbindelse med arbejdet, i skriver bare til mig d.eckerberg @gmail.com (fjerne mellemrum før @) også svare jeg hurtigst muligt.

Tak for besøget og på gensyn, knus fra Dorthe ◕‿◕

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥